PENGEDAR SHAKLEE DI NEGERI KEDAH DAN MADINAH

PENGEDAR SHAKLEE DI NEGERI KEDAH DAN MADINAH

Mencari Pengedar Shaklee di Kedah dan Madinah? Alhamdulillah…... saya Nur Sakinah Abd Aziz (Shaklee ID : 1241017) 
adalah pengedar sah Produk Shaklee anda di Negeri Kedah, seluruh Malaysia dan di Madinah.


Shaklee hanya melantik Pengedar dan 
bukan Stokis. Warga Kedah dan Madinah yang mencari  Pengedar
 Shaklee  di negeri Kedah dan Madinah bagi mendapatkan produk atau set 
produk shaklee, atau ingin menjadi 
pengguna bijak dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee, bolehlah menghubungi saya Nur Sakinah Abd Aziz di 010- 818 9217. Madinah: 0506724092



Sila Call / SMS / WhatsApp : 010- 818 217 (for fast response)



Saya adalah Pengedar Shaklee yang
 terlatih dan menyediakan konsultasi 
percuma serta cadangan produk yang 
bersesuaian dengan bajet anda, istimewa 
untuk pelanggan saya. Jika anda berminat untuk berurusan dengan saya, jangan 
segan-segan, anda sentiasa dialu-alukan. 



Panduan produk dan konsultasi
 yang berterusan akan diberikan bagi 
memastikan anda mendapat servis yang
 terbaik selepas jualan. Saya sentiasa 
berusaha memberikan yang terbaik untuk
 anda pelanggan istimewa saya.

# KawasanCOD : Alor Setar, Jitra, Pokok Sena, Pendang, Langgar.
#Prince Mohamad bin Abdulaziz Hospital
Madinah.



Bagi yang tak sempat untuk COD atau self pick up anda juga boleh memilih untuk 

poslaju ke mana- mana sahaja lokasi pilihan.



**Penghantaran Pos Laju Untuk Seluruh Malaysia.


Terima kasih.

Salam sayang.....Kina๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š



No comments:

Post a Comment