Pengalaman Hidup Saya

Assalamualaikum...
Salam ceria.

Semoga anda semua sentiasa berada dalam keadaan sihat selalu.


Kali ini saya ingin berkongsi kisah hidup saya selepas menyertai bisnes Shaklee.

Seperti yang kita semua maklum, ekonomi yang tidak stabil mendorong kita untuk mencari altetnatif lain untuk mencari sumber kewangan kedua.

Saban hari kita dihujani dengan pelbagai isu-isu kesempitan hidup sama ada melalui media massa ataupun media cetak. Hari- hari mendatang kini lebih sukar diharungi jika bertunjangkan satu sumber pendapatan sahaja.

Kewujudan peluang dengan bisnes Shaklee merupakan sinar harapan baru bagi golongan yang ingin meningkatkan sumber pendapatan. Di samping itu juga memiliki tahap kesihatan yang terbaik.

Berbalik kepada diri saya sendiri, sebelum ini saya cukup terbeban dengan pelbagai komitmen yang ditanggung.

Alhamdulillah setelah saya mengamalkan vitamin Shaklee, kesihatan saya semakin baik dan sumber ekonomi semakin kukuh. Di samping itu juga dapat membantu insan-insan disekeliling saya meningkatkan kualiti kesihatan pada tahap yang optimum.

Di sini saya dengan berbesar hati menyeru anda semua untuk menyertai bisnes Shaklee bersama saya.

Hanya RM80 sahaja untuk mendaftar sebagai ahli. Anda juga berpeluang untuk mendapat percuma keahlian dengan cara tertentu.

Untuk keterangan lebih lanjut mengenai bisnes dan produk Shaklee, boleh hubungi saya di 010- 818 9217.

Nur Sakinah Abd Aziz
Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment