Cara Atasi Masalah Sakit Lutut

Semalam saya ada bersembang dengan Mak. Mak bagitau yang sekarang ni dia dah boleh naik tangga tanpa rasa sakit lutut dan siap boleh berlari lagi jika perlu. Hehe.


Kalau dulu mesti mak akan mengadu sakit lutut terutama bila nak naik mengajar di kelas tingkat atas ataupun mahu ke Pejabat Guru.

Mak saya ni seorang Guru dan akan bersara pada tahun depan. Mak bercerita yang kawan2 Mak kata yang Mak tak nampak macam rupa orang yang nak pencen pun. Sebab nampak bertenaga je.

Mak kata baru sekarang ni Mak dapat rasa kesan daripada pengambilan Vitamin Shaklee yang anak2 belikan setelah amalkan selama 3 ke 4 bulan.

Waktu di awal pengambilan, Mak cakap memang tak rasa sangat kesannya. Tapi bila dah konsisten untuk beberapa bulan, barulah merasai perubahannya.

Oh ya Mak saya amalkan Kolagen Powder Shaklee, B Complex, Omega, Ostematrix, CoQ Trol, Vivix dan ESP.

Alhamdulillah. Sebagai anak, saya memang rasa bersyukur sangat dengan perubahan ini. Walaupun saya tak berada depan mata Mak Ayah, tak dapat menjaga mereka sepenuh masa, saya tetap gembira bila dapat membantu mereka dengan hadiahkan mereka Vitamin yang terbaik ini.

Bila mereka sihat, insha Allah dapat membantu mereka beribadah dan melakukan aktiviti harian dengan lebih baik. Hati pun rasa tenang.

Jadi jika anda ingin menghadiahkan vitamin untuk ibubapa tersayang juga, jemput whatsapp saya ye.

Nur Sakinah,
010-818.9217

No comments:

Post a Comment