Betulkah Lecithin Shaklee Boleh Menurunkan Berat Badan?

Assalamualaikum.
Hai semua.

Kali ini saya nak berkongsi mengenai kebaikan Lecithin.

Alhamdulillah selepas mengamalkan Lecithin Shaklee selama sebulan, saya telah berjaya mengurangkan 3kg berat saya. Insha Allah saya akan terus istiqamah untuk meneruskan pengambilan sehingga berjaya mencapai berat badan yang ideal. Semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik kepada saya dan anda semua juga. Amin...

Apa lagi jom saya terangkan mengenai Lecithin Shaklee.😊😊😊

Kebaikan Lecithin Shaklee untuk Kurus yang Sihat, Minda yang Cergas dan Elakkan dari Nyanyuk.

APA FUNGSI LECITHIN ?
● lecithin adalah pengemulsi semulajadi yang bertindak dengan cara melekat pada lemak dalam darah seterusnya mengapung dan mengelakkan dari lemak degil tersebut melekat pada dinding membran.

APA KANDUNGAN LECITHIN ?
● lecithin Shaklee mengandungi sumber semulajadi daripada kekacang soya di mana setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolina dan 48mg inositol

● lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu

APA FUNGSI KOLINA ?
● kolina penting dalam diet harian kerana fungsinya menyokong kesihatan otak, hati, kardiovaskular dan pembiakan

● kolina adalah suatu komponen neuropenghantar asetilkolina yang terlibat dalam penghantaran mesej kepada otak dan sistem saraf

● maknanya selain untuk menghapuskan lemak degil, kolestrol dalam badan, Lecithin juga boleh membantu otak kita berfungsi dengan cerdas tau.



Nak order atau nak tau lebih lanjut boleh hubungi kina di 010-818 9217.


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment