Promo Shaklee Julai 2018

Promosi Shaklee Bulan Julai 2018

Assalamualaikum semua.

Mesti anda tak sabar-sabar lagi nak tahu apa promosi Shaklee bulan ini kan.


Haaa jom kina kongsikan dengan anda beberapa promosi best.

1) Vitamin Pill Box

Pil box ni amat berguna sekali terutama ketika nak travel atau keluar bekerja. Mudah dan sangat praktikal. Boleh selit dalam handbag sahaja. Jadi tiadalah isu terlupa nak bawa vitamin. Bernilai RM19.80 tapi anda hanya perlu bayar RM8 sahaja dengan syarat pembelian minimum 100UV di dalam satu resit.


2) Blue Shimmer Cosmetic Bag ( Limited Edition)

Beg comel ini boleh didapati secara percuma dengan setiap pembelian Set Youth Renew & Maintain atau Incentive Treatment & Repair Set.


3) Set Shaklee Baby Buy 1 Free 1

Promo ini bertujuan sempena clearance stock. Maknanya selepas ini tiada lagi stok Shaklee Baby ini di Malaysia. Huuuu sedihnya. 

Dalam set ini mengandungi : 

1x Gentle Wash
1x Soothing Lotion
1x Massage Oil
1x Plush Microfiber Towel
1x Handy Baby Toiletry Bag


4) Kolagen Powder Shaklee

Kolagen ini amat penting untuk mengekalkan keanjalan kulit dan juga untuk memberi kelegaan pada sendi terutama buat ibubapa kita yang selalu sakit lutut dan sakit pinggang. Dapatkan promosi bulan ini iaitu Buy 2 Get 5% Less atau Buy 6 Get 1 Free 

5) RM30 eVoucher Untuk Hali Baru

Voucher RM30 untuk yang mendaftar keahlian bulan ini. Syaratnya adalah dengan membuat pembelian minima 100UV ke 200UV dalam satu resit. 

Jadi sekiranya anda berminat untuk dapatkan promosi bulan ini, boleh Klik Untuk Beli Sendiri menggunakan kad debit/kredit anda.

ATAU

Boleh juga hubungi saya dengan klik Beli Dengan Saya.

Salam sayang, 
Nur Sakinah
010-8189217

No comments:

Post a Comment