Menu Sahur Mudah Dan Ringkas


Memandangkan tak lama lagi, kita dah nak masuk ke bulan Ramadhan, Kina nak kongsikan satu set yang sangat penting di bulan puasa nanti.
Set ini dikenali sebagai Mighty 3 Gems Shaklee dan sesuai untuk diminum ketika bersahur bagi mengekalkan tenaga sepanjang berpuasa.

Set ini sesuai untuk semua golongan. Dari golongan kanak-kanak yang baru nak belajar berpuasa sehingga ke warga tua. Ibu mengandung pun boleh tau.

Set ini mengandungi ESP (Energizing Soy Protein)
nama pun dah 'energizing' mesti bertenaga sepanjang hari dan rasanya yang lazat berperasa vanila. 

Mealshakes juga minuman soya yang berperasa vanila. Ia boleh dinikmati bersama ESP juga. Mealshakes ini sesuai diminum oleh kanak-kanak yang baru belajar berpuasa.

Performance Drink pula berfungsi mengekalkan kandungan air dalam badan. Ia boleh mengimbangi elektrolit dalam badan dan mencegah dehidrasi semasa berpuasa. Ia juga dikenali sebagai air tenaga.

Performance Drink ni berperisa oren dan sedap. Ia boleh diminum begitu sahaja, atau diperah lemon pun boleh. Apatah lagi ia juga menjadi minuman kegemaran para atlit. 

Yang paling best, ianya sangat mudah dan cepat untuk disediakan. Tak sampai 1 minit pun dah siap. Jika tersedar hampir waktu imsak pun kita masih boleh bersahur dengan minuman yang berkhasiat dan beri tenaga berpanjangan. 

Cara bancuh ESP Shaklee.

Jadi macam mana?
Best betul Set Mighty 3 Gems Shaklee ni kan? 

Sesuai untuk persediaan sahur seisi keluarga. Hubungi Kina sekarang untuk dapatkan Set mighty 3 Gems anda.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-8189217

No comments:

Post a Comment