Bagaimana Nak Dapatkan Trip Shaklee Ke Korea 2020

Korea @ Swiss?

Bahang BLNC 2019 hari tu masih terasa. Rasa bertuah sangat dapat peluang untuk sama-sama hadir dalam majlis gilang-gemilang Shaklee itu. 


Teringat semula detik-detik sewaktu mendaftar nama di kaunter pendaftaran. Terkejut bila Staff Shaklee tu bagitau yang kami belum buat RSVP. Adus. Haru betul. 😂.

Tapi alhamdulillah disebabkan minda dah set untuk hadir, segala persediaan pun dah buat, Allah rezekikan juga untuk kami join majlis tu. 

Dalam BLNC tu management Shaklee bagitahu yang tahun depan Shaklee akan buat percutian ke Korea dan Switzerland. Wah ini sudah bagus😍. 

Memang kina ada impian untuk ke Korea. Jadi bila Shaklee bagi peluang macam ni, memang excited sangatla. 

Sebab trip Shaklee ni sangat best. Fully sponsored. Trip 5 Star siap bagi duit belanja lagi. Fuhh. Sangat tidak sama dengan trip yang kita pergi sendiri.

Bayangkanlah BLNC hari tu Shaklee boleh bagi setiap orang ahli dia barangan Youth yang bernilai hampir RM700 tu Free aje. Apatah lagi jika trip ke overseas bukan.

Jadi untuk dapatkan at least satu tiket ke Korea, kina wajib bermula daripada sekarang. Perluaskan senarai prospek, perbanyakkan ilmu berkenaan produk dan bisnes, dan konsisten buat perkongsian. 

Kawan-kawan tolong doakan Kina berjaya capai impian ke Korea ni tau.

Psst, kalau korang nak join Kina untuk ke Korea jugak, hubungi Kina ye. Kina boleh bantu. Kita usaha sama-sama agar boleh duduk sebilik di Korea nanti. 

Nur Sakinah
Your Shaklee Business Mentor
010.8189217

No comments:

Post a Comment