Atasi Alahan Kulit Dengan Vitamin Semulajadi


Ada orang bertanya saya, apa yang saya dapat dengan amalkan vitamin Shaklee ni.


Ada banyak sebenarnya. Antara shakleeeffects yang saya paling suka adalah, kulit tangan saya tidak lagi allergi dengan handrub solution.

Bekerja di hospital menuntut saya untuk sentiasa menggunakan cecair pencuci tangan dengan kerap.

Jika dulu, kulit saya pasti akan terlalu kering, pedih dan mengakibatkan luka sampai berdarah. Apatah lagi perlu bila memakai glove yang kadangkala tak sesuai dengan kulit.

Sebenarnya daripada kecil lagi, kulit saya mudah allergi dengan bahan2 tertentu. Sebab tu dulu saya kurang excited untuk memakai jam, accessories, cincin, renda, tali pinggang dan even kerongsang sekalipun.

Alhamdulillah sekarang saya tidak lagi allergi dengan handrub solution dan juga barang2 yang saya sebutkan diatas.

Antara suplemen yang saya consume yang membantu saya bebas dari allergi adalah Vitamin C, Alfalfa, Vivix, B Complex, Kolagen powder, ESP, Omega Guard dan Krim Herbal Blend.
Jadi jika anda ada masalah yang sama seperti saya, saya amat mengesyorkan anda amalkan suplemen juga. Sebab fungsi suplemen ni adalah untuk mempertingkatkan fungsi sel badan kita dengan lebih baik lagi.

Hubungi saya untuk order dan sebarang pertanyaan.

Ikhlas,
Nur Sakinah,
Pengedar Shaklee Terbaik,
010-8189217

No comments:

Post a Comment