Apa Yang Membuatkan Saya Memilih Untuk Berbisnes

Bagaimana boleh terjebak dengan shaklee?

Teringat masa sebelum ambil vitamin dulu. Waktu tu badan Kina selalu letih dan kurang tenaga. Bila sembang2 dengan adik, dia cadangkan vitamin yang boleh menambahkan tenaga seperti B complex, ostematrix dan Vitamin C.

Selepas amalkan beberapa ketika, Kina dapat merasakan perubahan pada kesihatan Kina iaitu badan rasa lebih bertenaga, jarang batuk dan selsema. Alhamdulillah. ๐Ÿ˜Š

Tetapi setelah berhijrah tempat kerja yang iklimnya amat berbeza dari Malaysia, Kina mula amalkan Vivix Shaklee ni untuk kesihatan keseluruhan. Apabila berjauhan daripada keluarga, Kina merasakan kesihatan seseorang itu lebih bernilai dari wang ringgit. Dan kita seharusnya menjaga anugerah Allah ini dengan sebaik mungkin.
 
Tanpa berlengah lagi, Kina terus saja mendaftar sebagai ahli pada hujung tahun 2016 dengan adik Kina Saya Gja sebagai upline. Iya lah, alang2 dah makan vitamin tu, biarla sampai dapat income. Dari situ Kina mula belajar tentang selok belok perniagaan Shaklee. Ianya tidak mudah dan tidak juga susah bagi yang berusaha bersungguh2.

Untuk pengetahuan kawan2 semua, shaklee bukan hanya vitamin semata tau. Shaklee juga mempunyai produk kebersihan rumah iaitu Get Clean, set kecantikan kulit dan produk bayi. Jangan risau kerana semuanya diperbuat daripada sumber semulajadi.
Haa best ke best.

Salam sayang,
Shaklee Independent Distributor
Nur Sakinah Abd Aziz
ID: 1241017
010-818 9217

No comments:

Post a Comment