Siapa Saya?

Assalamualaikum.

Salam perkenalan semua.

Saya adalah seorang jururawat yang bekerja di Madinah dan juga pengedar Shaklee❤ anda.

Berada jauh dari tanah air tidak menghalang saya untuk berbisnes. Dengan medium online yang banyak, kini saya boleh berbisnes hanya dihujung jari. Settlekan order customer pun mudah. Hanya klik klik then dah settle.

Pos seluruh Malaysia untuk yang berada di Malaysia dan untuk yang berada di Madinah, saya juga ada membawa beberapa vitamin yang ready stock. Boleh pre order sekiranya produk yang diingini kehabisan stok dan akan di bawa setiap kali vacation.

Niat saya ingin berkongsi kebaikan vitamin Shaklee dengan anda semua dan agar kita dikurniakan kesihatan yang baik supaya dapat berkhidmat dengan lebih cemerlang di bumi Allah ini.

Sekiranya anda ingin bertanya apa2 mengenai produk Shaklee atau ingin order, boleh whatsapp saya tau.

Yang nak join berbisbes pun sangat dialu-alukan.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Pengedar Shaklee Terbaik Anda.
010-818 9217

No comments:

Post a Comment