Beza Suplemen Shaklee Dengan Yang Lain


Apa beza suplemen Shaklee dengan yang lain?

Saya suka produk Shaklee sebab:

Simple answer

because it is WORK.

Ia berkesan.

Sebenarnya, produk Shaklee dah banyak mudahkan hidup saya.

Macam mana ?

Meh saya terangkan.

Badan penat => saya minum ESP, Alhamdulilah bertenaga.

Ada keputihan => ambil Alfalfa, sehari je settle. Clear dah takde keputihan.

Muka kusam => saya ambil Sustained Release Vitamin C, Kulit makin cun.

Badan tak berapa sihat => ambil nuttiferon dan vitamin C

Sakit belakang, sakit kaki => saya ambil ostematrix

Kulit ruam atau gatal => saya sapu Herbal blend. Sekejap je hilang.

Cuci lantai => saya guna Basic H. Jimat sangat.

Tu sebahagian sahaja.

Produk Shaklee banyak memudahkan hidup saya. Sebab ia memang betul betul berkesan.

Produk Shaklee telah diuji dan dikaji.

Lebih 120 kertas penyelidikan diterbitkan.

Dan Shaklee belanja USD 300 million untuk penyelidikan untuk pastikan produknya.


Selamat, berkesan dan semulajadi.
😍😍😍😍😍

Saya suka, saya guna, saya kongsi.

Thank you Shaklee, u make my life easy.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217
Your trusted SID.

No comments:

Post a Comment