Idola Saya

Idola saya

Semua orang mempunyai idolanya yang tersendiri. Bagi saya, idola saya adalah emak saya, Puan Junaidah Mat Junoh.

Walaupun menghadapi pelbagai rintangan dalam membesarkan kami lapan beradik, emak saya tetap tersenyum dan sentiasa berfikiran positif dalam menangani setiap masalah yang berlaku.

Saya sungguh kagum dengan ketabahan beliau. Senyuman yang tidak pernah lekang di bibirnya walau apa jua keadaan sekalipun.

Emak saya juga seorang yang serba boleh dan kreatif(supermaaaakkkkk).

Sebagai seorang anak, saya bersyukur kerana emak seorang yang berjiwa kental dan memahami anak-anaknya. Masakan emak saya adalah yang paling sedap walaupun simple. Hehehe...πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹

Inilah sedikit sebanyak mengenai idola saya. Saya sayang emak dan ayah saya.

Mak dan ayah saya mengerjakan Umrah pada Disember 2015


No comments:

Post a Comment