Impian Hidup Saya

Semua orang ada impian.

Impian saya adalah ingin hidup tenang di dunia dan di akhirat.

Bebas hutang dan kebebasan masa bersama suami & family.


Kini saya terpaksa berjauhan buat sementara waktu dengan insan tersayang di atas urusan kerja.

Alhamdullilah suami amat memahami keadaan saya. Hati mana tidak sedih bila dalam situasi begini.

Hanya iringan doa ja mampu mengubat hati. Allah Allah Allah.

Kuatkan aku demi menjadikan diriku bebas dari bebanan hutang yang ditanggung.

Dan berkatilah rumahtanggaku & keluargaku. Kurniakanlah kesihatan yang baik kepada mereka semua.

Tolong jagakan mereka untukku.
😍😍😍😍😍

Semoga dengan menceburi bisnes shaklee, sedikit sebanyak dapat membantu saya mengukuhkan sumber ekonomi sendiri.

Juga supaya dapat berkongsi kebaikan shaklee dengan semua.

Apa pula impian anda semua?

No comments:

Post a Comment