Mengapa Shaklee Menjadi Pilihan Saya

Mengapa saya pilih shaklee?

Demi mendapatkan kesihatan yang lebih baik.

Pada mulanya saya hanya makan sendiri.

Setelah merasai keberkesanan produk shaklee, saya teringin untuk berkongsi kebaikan shaklee dengan orang lain.

Mengenali shaklee mengajar saya betapa pentingnya vitamin untuk menampung nutrisi yang diperlukan badan setiap hari.

Apa yang saya suka mengenai bisnes shaklee adalah Shaklee tidak mengajar kita untuk mencari keuntungan semata- mata tetapi meningkatkan nilai diri sendiri seperti yakin, usaha yang berterusan dan membentuk disiplin diri πŸ˜‹πŸ˜‹πŸ˜‹.

Saya rasa gembira dapat membantu insan lain mendapat hidup yang lebih baik bersama shaklee.

Yuran keahlian yang rendah iaitu RM80. Dengan menjadi ahli, saya mendapat banyak faedah.

Pengalaman menaiki Coral Flyer sewaktu bercuti bersama suami tercinta di Sabah pada bulan Mei 2017 yang lalu.

Sesiapa yang ingin mendapatkan produk shaklee atau ingin berbisnes seperti saya, boleh hubungi saya di 010-818 9217.

Part time sahaja dan tidak menganggu kerja hakiki. Komitmen amat diperlukan.

No comments:

Post a Comment