Set Kulit Cantik Premium Shaklee

Hari ni nak story pasal set feveret saya ni.

Set Kulit Cantik Premium akak panggil.

Sebab dia cover penjagaan kulit dari luar dan dalam..

Yang syoknyer tu, supplement untuk kecantikan kulit dari dalam tu pun boleh guna untuk buat facial kasi peloles(read flawles) dari luar jugak tau.. 2 in one gitu.. jimat ke jimat?

Set skin care #Nutriwhite tu kan dia gabungan 16 jenis bahan2 botani tau.. lembut sangat pada kulit..takde pewangi dan pewarna.

Lepas guna rasa lembut, bersih, gebu, halus mulus dan anjal toing2 gitu.

Kalau lepas buat facial sekali dengan alfalfa, collagen, ESP ngan Vita C tu lagi lah syok..rasa happy jer sebab kulit memang nampak lebih cerah sebab dah bersih sangat, bebas dari kulit2 mati, glowing dan sangat soft..

Tangan ni asyik nak pegang pipi jer.. langsung takde merengsa ke rasa panas2 or kulit rasa nipis lepas buat facial guna bahan2 ni.

Kalau uols ada bajet boleh beli semua sekaligus terus.. tapi macam kina, sebulan beli satu.. sebab set skincare Nutriwhite tu tahan lama tau, paling kurang 6 bulan tahan..ada yang guna sampai setahun 1 set ni.. jimat kan??

Cleanser Nutriwhite ni ada Vitamin C, memang boleh mencerahkan kulit..mencerahkan kulit dengan selamat yea..bukan menghakis/menggelupas yang cerah pelik dlm masa seminggu tu.

Kalau nak tahu camner nak buat facial guna benda2 ni boleh pm saya terus naa.. ;)
010-818 9217



*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

No comments:

Post a Comment