Manfaat Herbal Blend Shaklee

Salam 6 Syawal.

Awak kita nak kenalkan awak dengan satu krim serbaguna dari Shaklee. Namanya Herbal Blend, nama glamer HB.

Satu tiub RM37.50, boleh guna 2-3 bulan. Sangat sesuai untuk seisi rumah.

Macam saya biasa guna untuk;
- Ruam lampin anak
- Ruam kat muka anak
- Tumit pecah
- Tangan kering
- Kena air panas
- Gatal kena gigit nyamuk
- Bibir kering

KRIM PELBAGAI GUNA YANG SELAMAT DIGUNAKAN SEAWAL UMUR SEHARI BAYI ANDA DILAHIRKAN.

Saya sendiri menggunakannya menggantikan minyak dan bedak yang kebiasaan digunakan kepada bayi seawal kelahirannya. Alhamdulillah cantik kulit anak dan paling best ianya SELAMAT.

Dan dan..apa yang bestnya krim ni. 100% semulajadi. Tak ada bahan kimia bahaya macam SLS.

So SELAMAT!

Krim ni baru je ada stok. Hari tu habis licin. Sebab ramai sangat yang suka.

Oleh sebab itulah saya nak kongsikan pasal krim best dengan awak. Biar sama-sama rasa manfaatnya.

Di sini saya sertakan beberapa testimoni daripada mereka yang telah menggunakan krim Herbal Blend ini.

Kalau awak nak, nanti PM je saya. Pantas tuntas saya poskan kat awak.
Kina,
010- 818 9217
Have a good day. Dan selamat Menyambut Syawal. ๐Ÿ˜€

#pengedarshakleemedina
#pengedarshakleealorsetar










*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit
.

No comments:

Post a Comment