Bagaimana set detox membantu mereka yg mahu mengawal berat badan?

Jom kita berkenalan dengan Set Detox Shaklee 

1. Vivix
Diformulakan dengan anggur Muscadine. Anggur Muscadine adalah sejenis polyphenol yang tinggi antioksida dan energy booster yg sangat hebat. Semasa detox, Vivix membantu memberi tenaga pada sel untuk membaik pulih kesan toksin yang merosakkan badan dan beri tenaga untuk menyahtoksin dengan lebih efisyen.

2. DTX
DTX Shaklee mengandungi milk thistle. Milk thistle ni memang sejak turun temurun digunakan secara semulajadi untuk detox hati dan terkenal sebagai TONIK HATI. Hati adalah organ utama untuk detokfikasi.

3. Herblax
Herb Lax mengandungi daun senna yang berfungsi untuk mengelakkan sembelit kerana sangat bagus untuk kesihatan usus dan lancarkan sistem pencernaan.

4. Alfalfa
Alfalfa membantu melawan keasidan ( asid ) yang terjadi akibat toksin yang berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan. Alfalfa juga bantu tingkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.

5. Peppermint Ginger Plus
Seperti namanya, dalam Peppermint Ginger Plus, ada daun pudina dan halia. Khasiatnya dapat menghilang angin dan kembung perut.
Selepas berdetoks, kita lebih cenderung untuk memilih makanan yang berkhasiat dan meninggalkan makanan yang tidak sihat.
Oleh sebab itulah kita perlu melakukan detox untuk membantu mengawal berat badan.
Jika anda berminat untuk dapatkan Set Detox Shaklee ini, boleh hubungi kina untuk order atau pertanyaan lanjut.

Nur Sakinah
010-818 9217

No comments:

Post a Comment