Kenapa Perlu Pilih Skincare Youth

Kenapa perlu pilih skincare Youth

Tak sampai 2 minggu, ada pengguna Youth review dah kelihatan lebih muda, muka lebih cerah, parut jerawat dah berkurang dan kulit lebih bermaya!


Wah, kurang dari 2 minggu tu. Betul ke tu? Biasa kita dengar kalau set penjagaan muka yang organik dan semulajadi ni lambat nak memberi kesan kan?

Boleh percaya ke tak ni? Mesti percaya sebab Shaklee sendiri telah menjalankan kajian saintifik keatas produknya dan hasilnya 100% keberkesanan.

Kenapa perlu pilih Youth?

1. 100% vegan, kesemua bahan adalah berasaskan tumbuhan. Tiada was-was pasal asal usul produk. Youth juga tidak mempunyai bahan-bahan merbahaya. Bebas gluten dan tiada produk GMO. Ia produk Beyond Organik!

2. Bebas kekejaman, tiada ujikaji ke atas haiwan sepanjang kajian terhadap produk ini.

3. Sesuai untuk semua jenis kulit walaupun kulit sensitif. Ia Hipoalergenik.

4. Non-Comedogenic (tidak menyumbatkan liang pori). Ini yang best. Kita tidak akan rasa tersumbat dengan produk yang kita sapu pada muka kita seharian.

5. Diuji oleh ahli Dermatologi dan Oftalmologi (supaya tidak ada rasa merengsa pada mata ketika menggunakan set Youth ini)

Haaa bestkan?

Apalagi hubungi kina segera untuk dapatkan Set Youth anda pada harga promosi, kerana Set Youth ni sangat laris dan stok adalah terhad.

Salam sayang,
Nur Sakinah
010-818 9217

No comments:

Post a Comment