Perubahan Selepas Mengamalkan Suplemen Shaklee

Hai semua...☺☺☺
Saya ingin kongsikan pengalaman saya sebelum dan selepas mengamalkan vitamin Shaklee.

Sejak kecil lagi saya ada masalah kulit sensitif seperti allergiç dan kulit kering. Kadang-kadang sampai berdarah. Punyala pedih sampai taktaw nak habaq.

Kerja saya juga terdedah dengan aircond, pemakaian sarung tangan, handrub dan handwash solution.

Alhamdulillah dengan amalkan vitamin shaklee seperti vitamin C, omega, ESP dan vivix saya dapat mengurangkan risiko kulit kering.
Juga krim #herbalblend menjadi teman baik saya setiap masa. Sebelum tidur, saya akan sapu krim herbal blend pada muka, bibir, tangan dan kaki( tumit merekah pun boleh hilang tau).

Waktu bekerja krim ini sentiasa di dalam poket saya.
Saya juga mempunyai masalah sinusitis yang juga berkurangan setelah saya mengamalkan vitamin c dan Alfalfa Shaklee.

Selain itu, saya juga ingin mengembalikan berat badan yang normal. Sebelum ini, saya fikir yang berat saya dah memang tidak boleh turun tetapi Alhamdulillah selepas pengambilan Alfalfa dan Lecithin, berat badan saya menurun sebanyak 3kg setelah sebulan mengamalkan 2 vitamin tersebut.

Semestinya disertai senaman dan pengambilan air secukupnya. Walaupun tak banyak penurunan tapi saya yakin akan capai berat yang ideal suatu hari nanti.

Suami saya pula memang allergic dengan seafood. Kalau silap makan memang akan gatal-gatal dan ke hospital untuk ambil suntikan.

Alhamdulillah selepas mengamalkan vitamin shaklee, beliau sudah boleh makan seafood. Isteri mana yang tak gembira bila suaminya gembira kan.😙😙😙

Banyak lagi sebenarnya yang nak dikongsikan. Apa pun saya memang yakin shaklee terbaik kerana disokong oleh landmark study.

Kalau nak tahu lebih lanjut boleh hubungi saya ya.

Salam sayang,
Nur Sakinah
010-818 8217

No comments:

Post a Comment