Kisah Jatuh Cinta Dengan Bisnes Shaklee

Tak Kenal Maka Tak Cinta

Teringat masa pertama kali kina ambil vitamin shaklee beberapa tahun dulu. Waktu tu kina ambil B Complex untuk atasi rasa letih. Alhamdulillah memang rasa bertenaga.
Tak lama lepas tu, kina dapat tahu yang dengan Shaklee juga kita boleh menambahkan pendapatan sampingan, kina fikir wah, peluang baik ni. Memang kina waktu tu sedang mencari side income juga.

Kemudian kina sign up jadi ahli dengan pembelian beberapa vitamin. Bila dah join shaklee ni, banyak info pasal shaklee yang kina baca.

Lepas tu, kina tengok kebanyakan ahli shaklee ni kulit mereka sihat dan cantik semulajadi. Tak pakai make up pun. Itulah yang kina mahukan sebab kina sendiri tak reti pakai make up. Hihi.

Prinsip shaklee ni memang kena dengan jiwa kina. Melihatkan produknya yang berkesan, sistemnya yang adil dan mudah, sesuai untuk orang yang sibuk, dan yang penting membantu orang untuk hidup lebih sihat. Memang terbaiklah.

Lepas tu kina terus start berkongsi kebaikan bisnes dan produk shaklee dengan orang lailn. Alhamdulillah rasa happy sangat bila dapat bantu tolong orang jadi lebih sihat.

Salam sayang,
Nur Sakinah

No comments:

Post a Comment