Pengalaman Coaching Bisnes

Ada banyak medium yang boleh digunakan untuk buat coaching ni. Online atau offline.


Biasanya kami online sahaja kerana jarak yang jauh. Tapi bila ada kawan-kawan berdekatan yang bertanya memgenai produk atau bisnes shaklee ni, saya terus kongsikan dengan mereka. Offline pun sangat bagus kerana lebih mudah untuk faham.

Saya lebih suka menggunakan pendekatan musyawarah iaitu berbincang. Setiap downline di bawah saya menjadi pencetus idea yang mantap untuk perniagaan yang di laksanakan. Jika ada masalah, harus segera dikemukakan untuk mencari jalan penyelesaiannya.

Harapan saya, semoga team Flying Rich berjaya dengan cemerlang lebih baik dari saya. Cepat- cepat naik rank, mendapat bonus yang mereka idamkan dan segala impian mereka tercapai dengan jayanya.

Help others to help others.
Insha Allah.

Founder of Flying Rich Group,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217
Your Trusted Shaklee Independent Distributor

No comments:

Post a Comment