Shaklee Youth

Saya sebenarnya tak biasa pakai produk kecantikan kulit. Tetapi sejak bershaklee, saya jadi excited untuk mencuba produk skin care Shaklee.




Sebelum ini, saya menggunakan Nutriwhite dan sekarang bakal bertukar ke skin care Youth.

Saya teringin sekali nak mencuba Youth yang dilancarkan baru-baru ini. Janji Youth adalah kulit menjadi 10 tahun lebih muda. Wow, siapa yang tidak teruja bukan.

Youth adalah produk premium yg diperbuat dari bahan-bahan semulajadi dari tumbuhan dan dikaji selama 8 tahun sebelum dipasarkan.

Youth juga bebas daripada 1500 bahan merbahaya.

Shaklee Youth ini adalah produk semulajadi dan terbukti berkesan. Saya galakkan semua orang di luar sana untuk menggunakan Youth ini.

Sekiranya anda berminat untuk dapatkan set Shaklee Youth ini, bolehlah hubungi saya untuk pre order. Insha Allah bulan 3 nanti, jualan dibuka untuk orang ramai. 

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217

No comments:

Post a Comment