Detik Bermakna Dalam Hidupku

Kebahagiaan bersama keluarga merupakan nikmat kurniaan allah yang cukup bernilai bagi setiap insan.


Antara detik bermakna bersama keluarga ialah dapat menunaikan hajat kedua ibubapa untuk mengerjakan umrah.

Saya rasa bersyukur sangat. Saya tahu saya perlukan kewangan yang kukuh untuk mendapatkan itu semua. Saya berazam ingin menunaikan impian mereka untuk menunaikan Haji pula selepas ini. Insha Allah.


Selain itu, setiap kali pulang bercuti di Malaysia, saya sentiasa ingin berjumpa dengan semua adik-beradik saya. Jauh dan dekat tetap saya akan usahakan. Saya amat rindukan suasana zaman kecil kami. Setiap detik yang ada pasti diluangkan untuk bersama keluarga. Kini mereka sudah mengikut halatuju hidup masing-masing.

Doakan saya agar dipermudahkan segala urusan dan berjaya mencapai apa yang saya impikan dan dapat pulang di samping keluarga semula.

Sesiapa yang nak order vitamin, boleh roger2 kina ok😊

Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217

No comments:

Post a Comment