Cukupkah Gaji Bulanan Kita Untuk Hidup Selesa?

Ramai di kalangan kawan-kawan Kina yang sering mengadu kesempitan hidup. Begitu juga dengan Kina yang tidak terlepas daripada masalah ini.


Tetapi semuanya terletak dalam diri kita sendiri, sanggupkah kita mengubah nasib diri kita untuk keluar dari comfort zone ini.

Seperti sekarang ini, kita pergi kerja dan balik kerja setiap hari. Cukup bulan masuk gaji. Alhamdulillah. Tapi adakah itu yang kita mahukan dalam hidup ini? Sampai bila?

Tidak teringinkah kita untuk sentiasa berada di samping keluarga yang tersayang?
Hidup berjauhan daripada keluarga masing-masing memang memeritkan. Lebih-lebih lagi pada yang mempunyai anak-anak kecil.

Iya betul, Allah dah tetapkan rezeki kita semua tetapi masa bersama keluarga yang amat berharga terpaksa diketepikan. Kita terlepas saat-saat menyaksikan mereka membesar di depan mata kita.

Di sini kina ingin menjemput rakan-rakan seperjuangan kina untuk menceburkan diri ke bisnes Shaklee ini. Di Shaklee, kita lebih kepada prevention dan mengamalkan hidup sihat. Supaya tidaklah ramai pesakit datang ke hospital kita nanti bila semua orang sihat-sihat belaka. Hehe.

Shaklee adalah antara bidang kita.

Iaitu amat mementingkan kesihatan. Jadi kina tahu yang kita semua boleh lakukan yang terbaik untuk berjaya dalam bisnes Shaklee ini.

Kepada sesiapa yang ingin mengubah hidup bersama kina, boleh hubungi kina ya. Mana tahu boleh jadi sumber income utama kita satu hari nanti.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217

No comments:

Post a Comment