Perubahan Terbesar Dalam Hidupku

Perubahan diri dari bekerja di bawah arahan majikan kepada menjadi majikan kepada diri sendiri. Bagaikan mimpi ngeri bagi diri saya untuk berhenti kerja dan menceburi bidang keusahawanan. 

Kalau dahulu masa kerja makan gaji cukup masa je ada gaji. Setelah solat istikharah & berbincang dengan keluarga tentang keputusan ini alhamdulillah semua bagi sokongan padu. Tapi bila memikirkan banyak komitmen perlu ditanggung terduduk sebentar memikirkannya. Alah bisa tegal biasa.

Bermula dengan niat untuk mencari rezeki yang halal malah lebih lagi kenalah berniaga dan mencari income lebih. Terdetik dari situlah saya mencabar diri untuk berjinak jinak dalam bidang keusahawanan. Saya bermula dengan part time dahulu buat masa ini.

Berkat doa & dorongan yang tak putus putus dari ibu bapa, suami & keseluruhan keluarga membakar semangat saya untuk bergerak lebih maju lagi dalam bisnes shaklee.

Sejak berbisnes shaklee, kami juga lebih peka tentang gaya hidup sihat dan berfikir jauh ke hadapan. 

Doakan semoga saya berjaya dalam bisnes ini.
Hubungi saya jika anda berminat untuk menjadi bisnes partner saya.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217

No comments:

Post a Comment