Tips Untuk Tingkatkan Sales Bulanan

Tips Double Triple SalesπŸŽ‰πŸŽ‰πŸŽ‰

Assalamualaikum.

Hari ini saya ingin berkongsi sedikit tips yang saya gunakan untuk gandakan sales.



Antaranya adalah tulis dan tetapkan matlamat sales bagaimana yang diingini.  Kemudian bahagikan dengan jumlah mingguan dan harian berapa sales yang harus kita dapatkan.

Selepas itu saya akan cadangkan set produk yang bersesuaian dengan masalah kesihatan pelanggan.

Selalunya saya akan masukkan vivix dalam set yang dicadangkan supaya semua orang dapat merasai shaklee effect yang maksima. 😊

Saya juga akan jadikan diri saya sendiri sebagai duta untuk promosikan produk shaklee. Maksudnya kita menjual set yang kita sendiri pun guna. Cara ini akan menambahkan keyakinan pada diri customer.

Setiap customer yang membeli vitamin dengan saya, saya akan cadangkan mereka semua untuk mendaftar sebagai ahli supaya mereka juga dapat lebih banyak manfaat daripada shaklee.

Sharing di laman sosial seperti di facebook, instagram dan blog juga amat penting untuk kita berkongsi maklumat dan info2 yang berkaitan. The key to be success is to keep sharing konsistently. Bak kata cikgu saya. 😊

Akhir kata, dalam berbisnes, harus diingat yang Bos Besar kita adalah Allah.  Rapatkan diri dengan Allah dan tingkatkan amalan rohani seperti solat di awal waktu, melakukan solat sunat, bersedekah dan sentiasa berzikir.

Semoga impian saya dan anda semua untuk dapatkan sales yang gempak setiap hari dipermudahkan Allah.

Sekiranya anda berminat untuk sertai team saya, boleh hubungi saya tau.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217

1 comment:

  1. Hebat..itu rahsianya kina dpt naik supervisor. Tahniah..semoga terus berjaya

    ReplyDelete