Perubahan Sejak Berbisnes Shaklee

Perubahan sejak menceburi bisnes shaklee pada diri saya ialah saya lebih menghargai kesihatan diri. Sebelum ni hanya ambil ringan mengenai kesihatan diri sendiri.
Selepas bergaul dengan orang-orang yang dah berjaya di dalam Shaklee ni, saya menjadi lebih positif dan berani untuk melakukan sesuatu yang baru dalam hidup.

Saya juga belajar yang kita perlu meletakkan kebergantungan kepada Allah semata-mata. Kerana Allah yang pegang hati manusia ni. Allah adalah Boss kita. Sentiasa tingkatkan usaha, berdoa secara spesifik dan gunakan masa sebaiknya.

Dalam bisnes ni, juga mengajar saya untuk tibgkatkan amalan rohani. Alhamdulillah memang rasa lain sangat bila dah amalkan amalan rohani dalam Master Checklist tu.

Apa yang saya tahu, saya inginkan hidup yang bebas masa dan dapat berada di samping keluarga tersayang sambil menjana income 5 angka tanpa hidup berjauhan lagi satu hari nanti. Saya dah jumpa jalannya iaitu dengan Shaklee.

Doakan agar kami berjaya ya😊.

Salam sayang,
Nur Sakinah
010-818 9217

No comments:

Post a Comment