Ciri-Ciri Yang Perlu Ada Pada Seorang Pengedar Shaklee

Dalam Islam pun mengajak kita menceburi bidang perniagaan, sepertimana idola kita semua iaitu Nabi Muhammad S.A.W.


Bagi saya sebelum menceburi sesuatu bidang perniagaan kita harus mengkaji latar belakang bisnes tersebut terlebih dahulu. Adakah bisnes itu mampu bertahan lama atau pun tidak.

Saya sentiasa menasihati anak-anak downline saya agar bersedia dan berani menghadapi segala risiko dalam bisnes ini.

Kita juga perlu sentiasa menjalinkan hubungan baik sesama makhluk.

Sekiranya berpeluang, usahakanlah untuk hadir ke majlis-majlis ilmu yang diadakan oleh pihak Shaklee. Banyak perkongsian yang bermanfaat akan kita dapat. Pastinya pengorbanan kita itu akan dilipatgandakan hasilnya di kemudian hari.

Ingatlah,

Setiap pekerjaan pun memang menuntut pengorbanan yang tinggi. Tiada yang mudah dalam hidup ini. Hatta nak dapatkan RM1 pun kita perlu berusaha untuk mendapatkannya. Tiada siapa yang senang-senang beri pada kita. Apatah lagi beribu-ribu ringgit kan.

Apa pun, saya nak bagitahu yang bisnes Shaklee ini memang tidak mudah untuk mengerjakannya namun ia juga tidak mustahil. Segalanya terpulang kepada diri masing-masing nak atau tidak sahaja.

Sekiranya anda adalah salah seorang yang ingin berjaya dalam bidang Shaklee, hubungi saya untuk maklumat lanjut dan pendaftaran.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
010-818 9217

No comments:

Post a Comment