Apa yang buat saya jatuh cinta banyak kali dengan Shaklee

Why I love Shaklee?

Perkara yang menyebabkan saya jatuh cinta berkali-kali dengan Shaklee adalah apabila saya dapat membantu ramai orang untuk meningkatkan taraf kesihatan mereka.


Di saat saya mula berasa lemau apabila ada rejection, namun ada sahaja yang ingin mencari vitamin terbaik ini. Sehingga saya rasa tidak boleh berhenti untuk terus menyebarkan kebaikan Shaklee.

Selain dari itu, bisnes ini juga banyak menerapkan nilai-nilai keagamaan. Mereka bukan hanya mengajar cara berbisnes tapi juga banyak mengajak kita ke arah menjadi insan yang lebih baik dari segi agama.

Antara pengalaman saya, saya mengalami sakit lutut yang kronik. Bila berat badan bertambah, macam-macam penyakit mudah hinggap. Saya diberi ubat tahan sakit dan menjalankan fisioterapi. Selepas hilang kesan ubat tersebut, lutut saya kembali sakit. Saya tidak mahu bergantung dengan ubat selamanya. Alhamdulillah sejak mengamalkan vitamin Shaklee, sakit lutut saya hilang dan banyak kesan positif yang saya rasai.

Jadi saya ingin berkongsi dengan orang lain kebaikan yang saya rasai ini. Kalau nak rasai apa yang saya rasa, jom kita amalkan vitamin shaklee.๐Ÿ˜Š

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Pengedar Shaklee Anda
010-818 9217

No comments:

Post a Comment