Kebahagiaan Yang Didambakan Setiap Insan

Kebahagiaan ahli keluarga amat bernilai bagi diri saya. Kehidupan & membina kerjaya di perantauan amat membataskan perhubungan saya dengan mereka. Hanya iringan doa saja mampu diberikan.


Sebagai anak, melihat mak ayah sihat adalah satu kenikmatan tidak terucap dengan kata-kata.

Dengan menceburkan diri dalam bisnes shaklee, dapat juga saya memperoleh pendapatan tambahan selain dari sumber hakiki.

Alhamdulillah dengan bonus yang diberikan oleh shaklee dapatlah saya membantu ibubapa dalam meringankan bebanan mereka dan menyediakan vitamin terbaik untuk kesihatan mereka.

Sekurang-kurangnya hati saya tenang apabila dapat memberikan yang terbaik untuk kesihatan mereka walaupun saya tidak dapat berada bersama mereka. Hanya Allah sebaik-baik penjaga.

Walaupun kita memiliki wang berjuta tetapi jika kebajikan ibubapa diabaikan maka tiadalah keberkatan pada rezeki tersebut.

Juga setinggi-tinggi perhargaan buat suami tercinta, yusry yang telah banyak berkorban demi masa depan kami. Semoga dengan berbisnes Shaklee, kami tidak lagi perlu berjauhan begini. Impian kami agar kami dapat beribadah bersama dan meniti usia emas dengan tahap kesihatan yang terbaik.

Hargailah mereka selagi mereka masih di sisi❤.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Always A Traveller

No comments:

Post a Comment