Target Saya Dalam Bisnes


Pepatah melayu mengatakan sediakan payung sebelum hujan.

Hari ke hari kita sering merungut & memberontak tatkala pendapatan yang diperolehi tidak mencukupi untuk menampung kos perbelanjaan harian yang makin meningkat.


Saban hari kita terpaksa berkira-kira dalam mengatur perbelanjaan. Sampaikan nak belanja makan mak ayah pun fikir banyak kali, takut lari bajet la pulak.


Melihat situasi tersebut saya mula mengatur langkah untuk mencabar diri memulakan bisnes shaklee. Pada permulaannya saya telah mencuba terlebih dahulu produk ini.

Alhamdulillah kesannya terhadap kesihatan diri saya makin baik. Melihat kesan yang positif itu, saya bertekad & menanam azam untuk menjadikan bisnes shaklee sebagai sumber pendapatan utama.

Bukan setakat memperoleh pendapatan 5 angka malah nak lebih dari itu. Saya berdoa & berusaha habis-habisan dalam menjayakan bisnes ini.

Target saya adalah untuk membawa bisnes ni ke pasaran luar negara supaya lebih ramai orang yang dapat manfaat daripada vitamin terbaik ini. Insha Allah.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Founder of Flying Rich Group
010-818 9217

No comments:

Post a Comment