Kenapa Memilih Bisnes Shaklee

Kenapa Bisnes Shaklee?

Saban hari kita dihimpit dengan kenaikan harga barang harian dan juga kenaikan harga petrol. Seperti diakui kenaikan harga ini sedikit sebanyak menjejaskan bajet bulanan daripada gaji yang diperolehi.


                  

Selaku ketua keluarga, pendapatan yang diperoleh juga perlu diagihkan kepada isi rumah demi meneruskan kelangsungan hidup.

Pelbagai cara difikirkan untuk menambah baik pendapatan isi rumah. Hidup mesti diteruskan walaupun terpaksa bekerja lebih masa demi memastikan perut anak, isteri dan ibu bapa dapat diisi.

Sebelum ini saya ada membuat kajian tentang mencari sumber pendapatan kedua tanpa menganggu gugat kerja hakiki.

Alhamdulillah saya tertarik dengan bisnes Shaklee. Bisnes ini hanya memerlukan modal yang rendah dan produk yang sangat berkualiti. Lengkap dengan Landmark Study dan sentiasa selamat, semulajadi dan berkesan.

Banyak maklumat boleh diperolehi mengenai produk ni. Pada permulaannya saya mencuba dahulu, tetapi apabila melihat kesannya terhadap kesihatan kian positif saya lebih berkeyakinan.

Bisnes Shaklee ini juga membolehkan kita mencapai pendapatan 2, 3, 4, 5 dan 6 angka pun boleh tau. You choose what you want. Alhamdulillah, kini saya berjaya mencapai target untuk pendapatan 4 angka dengan bisnes Shaklee.

Walaupun saya mempunyai gaji hakiki, tetapi saya tetap ingin menambahkan pendapatan dengan bisnes shaklee ini. Saya ingin mempunyai pilihan dalam hidup.

Semoga kehidupan kami makin selesa tanpa perlu berkira - kira dalam perbelanjaan harian. Terutama apabila melibatkan ibubapa. Kami ingin memberikan yang terbaik buat mereka.

Sekiranya anda berminat untuk menyertai bisnes shaklee bersama saya, boleh hubungi Kina di 010-818 9217 untuk pertanyaan lanjut.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Pengedar Shaklee Anda
010-818 9217


No comments:

Post a Comment