Lifestyle idaman setiap insan

Hidup kita adalah pilihan kita.


Kehidupan idaman saya adalah menjadi manusia yang berjaya di dunia dan di akhirat. Berjaya dari segi dapat menjalani kehidupan yang sentiasa ditemani oleh insan tersayang dan memperoleh redha Allah dalam kehidupan ini.

Apabila kita sudah capai di tahap bebas kewangan dan bebas masa nanti, barulah kita betul-betul dapat merasai ketenangan hidup yang sebenar. Impian saya untuk berada disamping suami, beribadah bersama beliau merupakan satu kenikmatan dalam hidup saya.



Seperti yang anda tahu, setiap manusia ada perancangan hidupnya yang tersendiri. Saya juga melakar halatuju kehidupan saya di masa akan datang. Salah satu dari misi saya adalah untuk meluangkan lebih banyak masa dengan family sambil berbisnes di hujung jari.

Setiap insan mengimpikan kehidupan yang selesa, bahagia & tenang. Untuk memperoleh aspek-aspek tersebut saya perlu berusaha keras dengan berfikir di luar kotak & memerah kudrat yang sedia ada untuk melaksanakannya. Bak kata pepatah, jika tidak dipecahkan ruyung, manakan dapat sagunya.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Pengedar Shaklee Anda
010-818 9217

No comments:

Post a Comment