Sumber Inspirasiku

Kejayaan seseorang tak akan bermakna tanpa sokongan dan dorongan daripada insan terdekat yang menjadi tunjang utama dalam mencapai matlamat.


Begitu juga dengan saya. Kejayaan yang saya peroleh pada hari ini adalah hasil sokongan daripada ahli keluarga dan rakan terdekat terutamanya adik saya merangkap upline saya. Beliau yang selama ini banyak memberi tunjuk ajar dalam selok belok dunia perniagaan.

Melihatkan diri beliau yang masih muda tetapi mempunyai semangat yang kuat untuk meningkatkan taraf hidup dan berjaya dalam bisnes, membuka mata saya untuk turut serta dalam bisnes ini.

Sejak dari itu saya mula berjinak-jinak dalam dunia perniagaan hingga ke hari ini.

Semoga kami dapat terus berjuang menyebarkan kebaikan produk dan bisnes Shaklee ini.

Terima kasih buat upline saya, Nur Aziza Abd Aziz.

No comments:

Post a Comment