Apa yang membuat saya serius berbisnes shaklee?

Sebelum ini, saya selalu letih dan kurang bertenaga. Tidur pun rasa tak puas. Siapa yang kenal saya, mereka tahulah saya macam mana. Balik dari kerja memang dah tak larat nak pergi mana- mana dah.

Alhamdulillah selepas mengenali dan mengamalkan ostematrix, badan rasa lebih bertenaga. Tidur pun rasa puas sangat walaupun hanya tidur 2 ke 3 jam sahaja.

Selepas itu, memang konsisten makan supplemen. Kalau tak makan memang rasa ada yang tak kena.

Bila ada perubahan yang baik pada diri saya, saya berkongsi dengan orang lain yang mengalami masalah yang sama. Apabila ada permintaan, secara tidak langsung saya terfikir untuk berbisnes.
Niat saya untuk membantu lebih ramai orang mendapatkan kesihatan yang lebih baik.

Alang-alang makan vitamin, biar sampai dapat income.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Your trusted SID
010-818 9217

No comments:

Post a Comment