Perancangan Untuk Masa Depan

Program Untuk Masa Depan

Saya amat menitik beratkan kerjasama dalam kumpulan. Rasa tidak lengkap setiap urusan yang diadakan tanpa mereka.



Agenda utama saya pada tahun ni adalah untuk melahirkan rasa komitmen dan tanggungjawab dalam diri setiap ahli.

Kerjasama yang erat mampu merealisasikan impian yang dirancang. Kesungguhan yang ditunjukkan dalam kumpulan ini amat saya kagum, berusaha tanpa mengenal penat lelah, memberi buah fikiran tanpa jemu & memberi tumpuan pada setiap tugasan yang diberi.

Oleh itu, setiap penat lelah rakan seperjuangan dalam bisnes hingga mendatangkan hasil yang lumayan harus diraikan.

Jadi saya mengatur rancangan family day pada cuti sekolah nanti. Dalam kesibukan bekerja tidak dilupa family tercinta.

Apa yang saya rancang ini untuk mengeratkan kasih sayang antara suami isteri, ibu bapa dan anak-anak.

Semoga dengan program yang sebegini, dapatlah mengeratkan silaturrahim di antara kami di samping kami berbincang strategi untuk melebarkan sayap bisnes kami ini.

Jika anda nak sertai kami, jangan segan untuk hubungi Kina segera.

Salam sayang,
Nur Sakinah Abd Aziz
Founder of Flying Rich Group
010-818 9217

No comments:

Post a Comment